Да, те са истински и вкусни:)

Едно от най-хубавите неща на “работата ми” в КРОКОТАК е, че се свързвам с невероятно интересни хора. Един от тях е Дими от кулинарния блог –Тайната на нашата вечеря.
Опитах се да направя нещо като галерия със снимките на нейните торти, за да ги видите в пълния им блясък. За всяка една торта е показано подробно как се прави… разгледайте всички снимки

2 responses to “Да, те са истински и вкусни:)

  1. Хора, как можахте? Мислех да си направя разтоварващи дни след яйцата и козунаците…Заради вас сега ми отиде режима:)
    След работа тръгвам на пазар – тази Амарето ми легна на сърце. Е, с украсата ме няма хич, но на вкус дано я докарам.

  2. Дани.. аз съм много смутена и силно трогната!

    Много ме развълнува: дори за мен, познаваща собствените си торти и снимки, галерията е интересна и впечатляваща! Чудесни колажи!

    Благодаря ти от все сърце за вниманието, симпатията и хубавите думи!

    Желая на теб и цялото Крокоташко семейство здраве, много успехи, усмивки и поводи за радост 🙂
    Сърдечни поздрави!

Вашият коментар