А като агънце

aДокато играем да ги опознаем:)

Всяка седмица ще показваме  по една буква направена по забавен и лесен начин… прочети цялата статия

5 responses to “А като агънце

  1. БРАВО! 🙂

  2. Много ++++++++++ от мен!

  3. Браво! Страхотна идея!

  4. Мног0 ми хареса тази идея -чудесен и занимателен начин да начим азбуката с нашите малчугани. Ще се възползвам от идеята. Благодаря!

  5. Много ми допадна този весел и занимателен подход да научим с нашите малчугани азбуката. Прием идеята с удоволствие и съм сигурна че всички ще сме доволни. Благодаря! И от мен ++++++++++++

Вашият коментар

